Biletul de la Lady Gaga ~ Bilete la Concerte, Despre Concerte si diverse lucruri sociale si tehnice !

22 august 2012

Biletul de la Lady Gaga

Accidental ca de obicei am ajuns si la Lady Gaga. Am primit o invitatie chiar de la sponsorul principal al evenimentului Volksbank.

In drum spre concert am fost foarte mirat sa vad zeci de tiruri pe Bulevardul Unirii (strada cu fantani) de la o companie Fly by Nite, companie care se ocupa in special cu caratul echipamentelor muzicale. Numarul era impresionant si ma asteptam sa vad o scena cum nu am mai vazut pana acum.


Cand am ajuns insa la locul desfasurarii nu am fost impresionat de loc. Scena era normala, ca la Iris si mult obisnuitele ecrane stanga dreapta. Toate tirurile probabil ca au carat tribunele, garduri si bucati din castelul lui Gaga.


 Un lucru misto era ca scena se continua cu un semicerc pe care Gaga si trupa ei l-au folosit destul de mult. In interiorul semicercului stateau cei de la Super Gold si probabil ca au avut o atmosfera de neuitat aproape de diva.

In rest concertul a fost complet, dans, sunet, lumini, gagici, moment solo, speach, teatru. Desi urata de aproape Gaga stie sa cante si sa faca spectacol. Este naturala sincera si tanara, are toata viata inainte sa o intreaca pe Madonna.


 Piata a fost plina, am fost si eu uimit cata lume a venit !

Toate bune si ne vedem la Red Hot Chili Peppers !



---

Niciun comentariu: